REGULAMIN PROMOCJI CENOWEJ „Bezpieczne Święta 2020”
(dalej „Regulamin”)
- 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Organizatorem promocji w formie sprzedaży premiowej o nazwie „Bezpieczne Święta”, zwanej dalej „Promocją”, jest EPIXPERT Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Krynicznej 7, NIP: 525 282 16 96. zwana dalej „Organizatorem”.
- Celem Promocji jest obniżka ceny, do kwoty 109 zł brutto, usługi medycznej związanej z wykonaniem testu antygenowego w kierunki COVID 19.
- Czas trwania Promocji obejmuje okres od 14 grudnia 2020 roku do 31 grudnia 2020, z wyłączeniem realizacji w dniach: 24-26.12.2020
- Realizacja testów opłaconych w trakcie trwania promocji możliwa jest do 31 grudnia 2020.
- 2 WARUNKI promocji:
- Promocja przeznaczona jest wyłącznie dla osób fizycznych, nabywających Produkty Promocyjne jako konsumenci w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego.
- Promocja obowiązuje w Warszawie
- Z udziału w Promocji wyłączeni są pracownicy Organizatora.
- Udział w Promocji i podanie związanych z udziałem danych jest dobrowolne.
- W celu skorzystania z Promocji, Uczestnik powinien w czasie trwania Promocji zakupić usługę wykonania testu antygenowego:
- W stacjonarnym punkcie EPIXPERT – ul. Marszałkowska 28 płacąc na miejscu.
- W sklepie internetowym Organizatora: www.epixpert.pl/sklep
- przy realizacji zakupu w polu „KOD KUPONU” wpisać kod: „choinka”, który obniża cenę testu z kwoty 199 do 109 zł.
- Wybrać sposób realizacji testu:
- Stacjonarny punkt pobrań EPIXPERT – ul. Marszałkowska 28
- Wskazany przez siebie adres na terenie Warszawy – opłata za dojazd zgodnie z cennikiem w sklepie; www.epixpert.pl/sklep
- 4 POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
- Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji Uczestnicy winni zgłaszać mailowo na adres: biuro@epixpert.pl, telefonicznie: (+48) 22 308 90 60 lub listem poleconym na adres Organizatora.
- Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko i dokładny adres Uczestnika oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji.
- Reklamacje rozpatrywane będą przez Organizatora w terminie 7 (siedmiu) dni od daty ich otrzymania.
- Uczestnik o sposobie rozpatrzenia reklamacji zostanie powiadomiony niezwłocznie nie później niż w terminie 7 (siedmiu) dni od daty rozpatrzenia danej reklamacji, w sposób w jaki zgłaszał reklamację.
- 5 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w niniejszym Regulaminie, w każdym czasie bez podania przyczyny. Zmiany w regulaminie nie mogą jednak naruszać praw nabytych przez Uczestników.